وسیله ایی کاربردی جهت نظم دهی فضای داخل و روی کابینت و مرتب سازی ظروف و درب قابلمه و چیدمان داخل کابینت .از استند نگهدارنده درب قابلمه و ظروف می توانید در هر جایی در درون کابینت های آشپزخانه و یا هر کمد دیگری و یا روی کابینت استفاده کنید این وسیله ساده و کاربردی به زیبایی انواع درب قابلمه و ظروف را نگهداری نموده و از وارد آمدن آسیب، خط و خش، شکستگی و ترک خوردن آنها جلوگیری می نماید.

 

 

با استفاده از استند در قابلمه و ظروف شما به فضای درون کابینت و کمد خود نظم می دهید و از شلوغی و به هم ریختگی آن ها جلوگیری می کنید وانواع درب قابلمه در دسترس شماست و در هنگام آشپزی مکانی امن برای گذاشتن و برداشتن درب قابلمه میباشد و مواقع لزوم نیازی به جستجو کردن آنها در میان سایر ظروف آشپزخانه و قابلمه ها نیست. با نگهدارنده درب قابلمه و ظروف از داشتن آشپزخانه ای مرتب و منظم لذت ببرید.

 


پلاستیک به کار رفته در این محصول از جنس باکیفیت و مقاوم و در عین حال صیقلی و صاف برخوردار بوده که نگرانی از بابت در برابر رطوبت بودن و خط و خش ناشی از برخورد لبه های درب قابلمه را برطرف کرده است. محصول در سه رنگ ملایم سفید، طوسی، سبز در ابعاد 38.5 * 38 * 56 سانت تولید شده و قابلیت نگهداری 6 عدد بشقاب و درب قابلمه را داراست.