خرید پستی شمع باتری خور مدل گل | iranmna فروشگاه اینترنتی

شمع باتری خور مدل گل
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 150,000  تومان
خرید پستی

شمع باتری خور مدل گل

یکی از رسوم باستانی و قدیمی ما ایرانی ها در مراسم های مختلف شمع روشن کردن است. از قدیم الایام رسم بوده که برای القای حس بهتر و بیشتر شمع روشن میکنیم و از آرامش آن نهایت بهره را میبریم. هرچند استفاده از شمع های قدیمی به دلیل تولید پارافین دیگر رایج نیست؛ از دلایل دیگر میتوان به نیاز همیشگی منبع گرما(آتش) اشاره کرد که همیشه در دسترس ما برای روشن کردن شمع نیست. از دیگر استفاده های شمع میتوان به دکوراسیون هم اشاره کرد که باز هم اگر شمع های مدل قدیمی مثل شمع های وارمر را مدت زیادی دست نخورده باقی بگذاریم با جذب گرد و غبار ظاهر نچندان دلپذیری به خود میگیرد که شستن آن هم امکان پذیر نمیباشد. امروزه همه چیز رنگ و رخ پیشرفته تری به خود گرفته که در این مورد هم صدق میکند.

شمع های باتری خور میتواند جایگزین بهتری برای شمع های قدیمی باشند از چند نظر؛ نیاز به هزینه مجدد ندارند و شما با یکبار خرید تا زمانی که بخواهید مدل جدیدتری جایگزین کنید میتوانید از آنها استفاده کنید، طبق سلیقه خودتان میتوانید مدل شمع ها را انتخاب کنید که همانطور که در تصویر میبینید این شمع های باتری خور مدل گل میباشند. نیازمند دسترسی به منبع گرما(آتش) ندارید چون همانطور که ذکر شد باتری خور هستند. کاملا از هر نظر امن هستند و به هیچ وجه امکان آتشوزی وجود نخواهد داشت. با رنگهای متنوع تر و نور بیشتر حس بهتری به شما القا میدهد و شما حتی میتوانید به عنوان چراغ خواب اتاق کودکان دلبندتان از این شمع های باتری خور استفاده کنید. استفاده از این نوع شمع نکته مثبت دیگری نیز دارد و ان هم این است که تولید پارافین ندارد و شما هر جا که دلبخواهتان باشد میتوانید آ« ها را روشن کنید.

چراغ های استفاده شده در این شمع ها ال ای دی کم مصرف هستند و بشدت با کیفیت و از جنس پلاستیک ABS پولیش شده میباشند! این شمع های باتری خور در ابعاد 8 در 6 سانتی متر تولید شده اند که جای کمی را اشغال میکنند اما بشدت مناسب فضاسازی در اتاق خواب، میز ناهار و یا شام تان در مهمانی هایتان میباشند.

قیمت این محصول 150000تومان



قیمت : 150,000  تومان
خرید پستی